Příslušenství

Středový elektro motor MAX1 MX-2 350 W

Doprava zdarma

Středový elektro motor MAX1 MX-2   350 W Další obrázky
Produkt již bohužel není dostupný

Detailní informace

Kód produktu: cm-32413

Detailní popis Středový elektro motor MAX1 MX-2 350 W

motor 36V/350W+ LCD Displej MX-5 s ovládáním + manuální ovládání navíc, AL kliky, speciální klíčStředový motor MAX1 MX-2

• bezkartáčový elektromotor výkon 250 W/50 Nm, špičkově 350 W/80 Nm
• režimy elektrické podpory WALK, ECO, TOUR, SPEED, TURBO
• ověřený dojezd s baterií 468 Wh (13 Ah) 120 km, jezdec 85kg, lechce zvlněný terén
• max. rychlost podpory: nastavitelná od 15 km/h do 25 km/h (pro použití mimo pozemní komunikace lze nastavit limit až 35 km/h)


Kompletní přestavbová sada je určem k montáži na libovolné jízdní kolo od 20" do 29".
City kola, MTB kola, trekingová kola i kola skládací. Jediným parametrem je standartní střed 68 - 72 mm, což odpovídá 95% jízdních kol na našem trhu.

Dodáváme v kompletním setu včetně displeje, nemusíte nic vybírat, toto je nejvhodnější a osvědčená konfigurace. Středový pohon vyniká zejména svou lehkostí a jednoduchostí instalace. Montáž motoru se provádí do rámu místo šlapacího středu. Díky tomu, že motor je instalován ve středu kola, je dosaženo optimálního těžiště a jízdní vlastnosti nejsou nijak omezeny. Motor je určen pro středové osy o rozměru 68 - 72 mm.
Středový motor má až o 30 % delší dojezd, než motor ve výpletu kola.

Sada splňuje omezení maximální rychlosti do 25 km/h dle platné legislativy. Splňuje tedy normy pro provoz na pozemních komunikacích.
Omezení 25 km/h lze vypnout a nastavit až do 35 km/h pro používání mimo pozemní komunikace např. v horách nebo náročném terénu. Toto běžně nedoporučujeme, protože při vyšších rychlostech dochází k vysokému úbytku energie a zkracuje se dojezd.

Středový motor MAX1, vyniká kompaktními rozměry, je vybaven torzním čidlem na pedály (aktivní momentová technologie). Je potřeba vyvinutí určité síly na pedálech pro vyvolání asistence pro aktivaci motoru. Toto umožňuje uživateli komfortní – více sportovní pocit z jízdy. Tento systém, který díky aktivnímu šlapání má větší autonomii ve srovnání s motory vybavenými pouze čidlem pohybu pedálů. Další výhodou je Aktivní start. Je povolen start z klidu, a to i do kopce, aniž by bylo nutné provádět otočení pedály pro aktivaci motoru. Motor je vhodný pro montáž na city kola, kola trekingová i kola MTB. Ke středovým pohonům doporučujeme použít Gearsensor řazení, který se snadno nainstaluje do dráhy lanka přehazovačky a připojí se do displeje místo brzdové páčky. Senzor sleduje pohyb lanka při řazení a krátkodobě vyřadí motor z funkce v případě zařazení na lehčí či těžší převod. Nedochází tak ke změně převodu v plném záběru. Tím jsou více chráněny všechny komponenty převodového systému. Díky tomu je také dosažen komfort a hladké přeřazení.
UPOZORNĚNÍ Použití snímače řazení-Gearsensoru je doporučeným doplňkem pro kombinaci středový motor - externí přehazovačka a doslova nezbytnou součástí v případě použití interní převodovky bez brzdy v zadním náboji kola (různé typy planetových převodovek Shimano, např. Nexus, Alfine). Pozor nelze použít pro náboje s brzdou v zadním náboji tzv. torpédem, kde se brzdí pedály.

Výhody středového motoru MAX1:

• sada obsahuje kompletní montážní kit
• stačí doplnit libovolnou 36 V baterií dle vlasního výběru
• přehledný LCD displej včetně ovládání asistence v ceně
• kvalitní a přehledná konektorová kabeláž s ochranou IP67
• řídící jednotka a torzní čidlo jsou ukryty v motoru
• ovládání ergonomickým ovladačem i z displeje
• možnost instalace na 99 % sériově vyráběných kol
• velmi snadná instalace
• volitelně lze přidat Gearsenzor č.32419
• velmi lehký motor vážící pouhých 3,6 kg


Obsah balení:

• bezkártáčový elektromotor motor s hliníkovým krytem
• velký displej s ovládáním MX-Q5
• manuální ovladač MX-Q1 na řídítka pro aktivaci systému a nastavení úrovně asistence ( - +)
• kompletní propojovací kabeláž
• snímač rychlosti s magnetem MX-Q7
• převodník MX-Q6 42 zubů s ochranným krytem
• L+P hliníková klika
• montážní materiál (šroubky a matky)
• kliky pedálů 170mm z hliníkové slitiny (bez pedálů)
• speciální klíč pro dotažení matic středového pohonu

Sadu je nutné doplnit o baterii, která není součástí balení. Tento motor je určen pro použití s 36V baterií.

Motor má nastavenu ověřenou velice příjemnou charakteristiku. Při startu a cca do 15 km/h má strmější nástup akcelerace a při vyšších rychlostech se intenzita asistence řídí intenzitou šlapání resp. velikosti torzní síly vyvinuté na pedály. Tento set up šetří energii baterie a má sportovnější projev jízdních vlastností, který umožňuje dosáhnout i delšího dojezdu. Další výhodou tohoto set up-u je delší životnost převodovky i motoru.

Poznámka:
Protože sada je dodávána bez baterie a je možno použít jakoukoliv baterii 36V, 8 – 17Ah dostupnou na trhu nebo z naší nabídky, je motor dodáván s napájecím kabelem se 4mm konektory pro napájení. Tyto konektory nejsou samozřejmě univerzální a proto je potřeba osadit napájecí kabel správnými konektory dle použitého typu baterie.
Pukud bude motor kombinován s námi dodávanými bateriemi RB Lite, stačí pouze zapojit, jak motor tak baterie jsou opatřeny konektory XT-60. Pokud zvolíte baterii RB Kinte, je potřeba tyto konektor z motoru odstranit a pečlivě pájet do držáku baterie. Pozor na polaritu červený vodič je vždy plus a černý minus. Konce kabelů je pak třeba řádně ošetřit izolací nejlépe smršťovacími bužírkami. Dále nabízíme za 250Kč provést kompletní nastavení všech individuálních parametrů a aktualizovat SW. Velikost kola, účinnost motoru, omezení max. rychlosti asistence, asistent chůze atd.
Toto musí být uvedeno v poznámce u objednávky.

Motor splňuje základníi požadavky ustanovená nařízením vlády č. 117/2016 a 118/2016 Sb. a zároveň, že zařízení je ve shodě se základními požadavky a s dalšími příslušnými ustanoveními nařízení vlády č. 176/2008 Sb.