Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Ustrojíme vaše kolo i vás.

Reklamační formulář

Zboží nedorazilo do cíle v pořádku? Snažíme se vám zboží doručovat co nejrychleji, ale je možné, že se občas cestou něco pokazí, rozbije, nebo zkrátka nedorazí 100% v pořádku. A to nás samozřejmě moc mrzí. Vážíme si vaší důvěry, a proto uděláme vše tak, abyste se na nás mohli spolehnout a zboží příště dorazilo bez komplikací jednoduše k cíli.

Pokud zboží nepřišlo v očekávaném stavu, stačí dvakrát šlápnout do pedálů. Při prvním šlápnutí si stáhnete a vyplníte reklamační formulář. Při tom druhém nám vše pošlete nejdříve do emailu vč. fotodokumentace a následně se domluvíme na dalším postupu. Zboží prosím bez našeho vyzvání nikam nezasílejte.

Pokud jej přeci jen chcete odeslat, zašlete jej na adresu, nebo do výdejního místa:

   
Global - Sport CZ s.r.o. Havlíčkova 1016, Pardubice 530 02  
Zásilkovna    
Zásilkovna Prodejna SON barvy laky ID 21011 (nebo Zásilkovna Věcičky pro malé lidičky s.r.o. - ID 4527)  
Balíkovna    
Balíkovna TV PRODUCTS CZ ID 53070 (nebo Balíkovna F&M - ID 53010)  

Zde můžete stáhnout reklamační formulář

reklamacni-protokol pdf (34.46 Kb)

Reklamační formulář můžete vyplnit i online

*
*
*
*
*
*
*
*
*

* Co nejpodrobněji specifikujte závadu, kdy se vyskytuje, v jakém zařízení a za jakých okolností se při používání vyskytuje. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení.

1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady je nutné přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.

2. Při zasílání zboží je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení