Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Krosová zapletená kola

V této kategorii najdete zapletená kros kola, ideální pro jízdu na silnici, cyklostezce i v lehčím terénu. Jsou vhodná pro rekreační jízdu, každodenní dojíždění i delší výlety. Správně zvolený typ zlepší komfort, stabilitu i výkon vašeho kola.

Probíhá načítání komponenty
Kolo zapletené 28  622-19 zadní  36 děr stříbrné Union/CnSpoke

Kolo zapletené 28 622-19 zadní 36 děr stříbrné Union/CnSpoke

609,-
Dodáme do 3-5 prac. dnů Pravidelně aktualizované
Ráfek: Remerx RMX219 28"- 622 stříbrný Šířka r&aac...
Kolo zapletené zadní 28 622-19 Dragon RU SH 36 děr 8/9/10 černé CnSpoke

Kolo zapletené zadní 28 622-19 Dragon RU SH 36 děr 8/9/10 černé CnSpoke

1269,-
Dodáme do 2-3 prac. dnů Pravidelně aktualizované
Ráfek: Remerx Dragon 28"- 622 černý s nýtem a s broušen&y...
Kolo zapletené zadní NEXELO 622x19 CNC černé, kazeta 8/9/10

Kolo zapletené zadní NEXELO 622x19 CNC černé, kazeta 8/9/10

809,-
Dodáme do 2-3 prac. dnů Pravidelně aktualizované
28" zadní ráfek NEXELO 622 X 19 mm dvoustěnný, broušený náboj NEXEL...
Kolo zapletené 28  622-19 zadní RU 36 děr stříbrné Union/CnSpoke pro 7-k

Kolo zapletené 28 622-19 zadní RU 36 děr stříbrné Union/CnSpoke pro 7-k

649,-
Dodáme do 3-5 prac. dnů Pravidelně aktualizované
Ráfek: Remerx RMX219 28"- 622 stříbrný Šířka r&aac...
Kolo zapletené Nexelo zadní 622x19 Al/CNC RÚ stříbrné

Kolo zapletené Nexelo zadní 622x19 Al/CNC RÚ stříbrné

809,-
Dodáme do 2-3 prac. dnů Pravidelně aktualizované
Typ: 28" zadní pro kazetu Ráfek: NEXELO Al 622x19mm, dvoustěnný, br...
Kolo zapletené 28  622-19 přední  36 děr stříbrné Union/CnSpoke

Kolo zapletené 28 622-19 přední 36 děr stříbrné Union/CnSpoke

589,-
Dodáme do 2-3 prac. dnů Pravidelně aktualizované
Ráfek: Remerx RMX219 28"- 622 stříbrný Šířka r&aac...
Kolo zapletené 28  622-19 přední RU 36 děr stříbrné Union/CnSpoke

Kolo zapletené 28 622-19 přední RU 36 děr stříbrné Union/CnSpoke

629,-
Dodáme do 2-3 prac. dnů Pravidelně aktualizované
Ráfek: Remerx RMX219 28"- 622 stříbrný Šířka r&aac...
Zapletené kolo 28 zadní Zinek Al lož./MACH1 110 36děr

Zapletené kolo 28 zadní Zinek Al lož./MACH1 110 36děr

689,-
Skladem Pardubice Ihned k odběru
náboj Al 36 děr s oboustranně krytými valivými ložisky ZZ, značkový ráfek MACH1 110 a...
Zapletené kolo přední KLS DRAFT F, 28/29, black

Zapletené kolo přední KLS DRAFT F, 28/29, black

919,-
Dodáme do 2-3 prac. dnů Pravidelně aktualizované
ZAPLETENÉ KOLESO   Zapletené koleso KLS DRAFT V-brake F je predné koleso určené pre...
Zapletené kolo V-brake QR 28 zadní

Zapletené kolo V-brake QR 28 zadní

849,-
Dodáme do 2-3 prac. dnů Pravidelně aktualizované
Zadní zapletené kolo pro crossová, trekingová a 29" MTB kola s ráfkovými brzdami a ry...
Zapletené kolo zadní 28/29 MAX1 Disc Center lock 8-11sp. černé

Zapletené kolo zadní 28/29 MAX1 Disc Center lock 8-11sp. černé

1119,-
Dodáme do 2-3 prac. dnů Pravidelně aktualizované
náboj MAX1 kazeta 8-11 speed, kotouč Center Lock/32děr černý,vč.RÚ; ráfek MACH1 NEURO...
Kolo zaplatené zadní NEXELO 622X19 Al

Kolo zaplatené zadní NEXELO 622X19 Al

509,-
Dodáme do 2-3 prac. dnů Pravidelně aktualizované
Typ: 28" zadní Ráfek: NEXELO Al 622x18mm, jednostěnný Náboj: NEXELO...

Při výběru krosových zapletených kol zohledněte:

  • Typ brzd – vybírejte mezi koly pro ráfkové (V-brake) nebo kotoučové (disc) brzdy.
  • Velikost kola – standardem pro krosová a trekingová kola je 28" (622 mm).
  • Náboj a ořech – ověřte, zda potřebujete kazetový nebo šroubovací náboj.
  • Materiál ráfků – hliníkové dvoustěnné ráfky jsou lehké, pevné a odolné.
  • Styl jízdy – pro rekreační jízdu postačí základní modely, pro delší trasy doporučujeme zesílené ráfky.

Zapletená kola pro treking a crossová kola vybírejte podle svého stylu jízdy a kompatibility s ostatními komponenty. Pokud si nejste jistí, držte se parametrů původního kola – obzvlášť u typu brzdy a ořechu.